Overslaan en naar de inhoud gaan

Meet & Match - Marketing & Communicatie Stage

Richting(en): Marketing / Product Management / Brand Management |
Niveau: HBO & WO
Locatie: Online
Aanmelden tot en met
Aanmelden tot en met
Ga naar de website van Ahold Delhaize

Ben jij op zoek naar een stage met goede stagevergoeding én reiskosten vergoeding ongeacht je studenten OV? Bij Ahold Delhaize helpen we je graag aan een stage die echt bij jou past. Daarom organiseren wij voor verschillende vakgebieden Meet & Match! Op deze dag hebben we een leuk online programma opgesteld waarbij het mogelijk is om met verschillende managers binnen de door jou gekozen stagerichting in gesprek te gaan. Op een leuke en informele manier kom je er achter wat je als stagiaire kan doen en met wie je kan komen te werken. 

Jouw nieuwe werkplek

Ahold Delhaize is een van de grootste food-retailers van de wereld en is toonaangevend in zowel supermarkten als in E-commerce. Vanuit ons hoofdkantoor in Zaandam werken wij iedere dag om het leven van onze klanten een beetje beter en makkelijker te maken. Wil jij ook impact maken op Nederland en je resultaten terugzien in onze winkels?
Ben je op zoek naar een ander type stage? Bekijk dan ons online vacature aanbod.

Marketing & Communicatie

Marketing & Communicatie heeft als doel de merkessentie van onze merken tot leven te brengen richting klanten, medewerkers en stakeholders, waardoor klanten vaker voor ons kiezen. Dit doen we met het hele jaar impactvolle merk- en verkoopactivaties richting onze klanten en het continu vertalen van ons merk en onze strategie naar medewerkers en stakeholders. 

 

Daarmee heeft Marketing & Communicatie een essentiële bijdrage in het bouwen en het uitdragen van ons merk; datgene wat Ahold Delhaize wil betekenen voor onze klanten, onze medewerkers en onze omgeving. Dat bereikt het team door continu onze klanten voor ogen te houden, het merk te vertalen naar concrete oplossingen voor hun behoeften, hier impactvol over te communiceren in uiteenlopende media en Ahold Delhaize intern en extern te vertegenwoordigen naar verschillende media en kanalen. Marketing & Communicatie bestaat uit de volgende teams, die uiteraard voortdurend samenwerken met andere teams binnen onder andere Merchandising & Sourcing en eCommerce: 

  • Merkcommunicatie; waar je meewerkt aan permanente communicatieconcepten die het leven van klanten makkelijker, gezonder en betaalbaarder maken én hen inspireren op het gebied van eten en drinken. 
  • Activatie & Campagnes; dit team ontwikkelt het hele jaar door impactvolle commerciële activaties en campagnes, waarmee we telkens weer relevant zijn voor onze klanten: denk aan Kerst, spaarcampagnes, het EK-voetbal, maar de communicatie van digitale proposities zoals koopzegels.  
  • Studio; Samen met een inhouse creatief bureau, produceert Studio alle marketing & communicatie content voor Albert Heijn. Van TV commercial tot winkelposter tot digitale banner. 
  • Media & Bereik; Naast de inkoop en planning van media en middelen, is dit team verantwoordelijk voor digitale marketing zoals e-mail, online en social.  
  • Communicatie: hier kun je aan de slag in een team dat verantwoordelijk is voor onder andere in- & externe communicatie, public affairs en woordvoering.

 

Wat wij bieden:

  • Interessante en veelzijdige stageplaats voor 5 of 6 maanden vanaf september 2023;
  • Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatieven;
  • Een kijkje op de afdeling waar meegedacht en –gewerkt kan worden aan alle vernieuwingen en verbetering voor de winkel en de medewerker;
  • De Ahold Delhaize internship experience (borrels, events en netwerken met alle stagiairs binnen het hoofdkantoor);
  • Goede stage- en reiskostenvergoeding (450-500 euro per maand plus reiskostenvergoeding);
  • Stage waarin je échte werkervaring opdoet in het veld!;
  • Mogelijkheid tot afstuderen in combinatie met 4 dagen meewerken.

 

Nieuwsgierig naar de wereld van Retail en Ahold Delhaize in het bijzonder. Je houdt van aanpakken en neemt graag initiatief. Daarnaast kan je goed zelfstandig werken en:

  • Ben je een HBO- of WO-student en staat gedurende je stageperiode ingeschreven bij een studie.
  • Heb je affiniteit met retail, winkelervaring is een pré;
  • Beschik je over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Sluit jouw cv aan bij de stagerichting van je voorkeur.

 

Dit jaar organiseren we Meet & Match voor Marketing & Communicatie voor de stageperiode per september 2023.

We hebben een leuk online programma opgesteld waarbij het nog steeds mogelijk is om met verschillende managers binnen de door jou gekozen stagerichting in gesprek te gaan. 

Stap 1 - Meld je aan
Ben jij nieuwsgierig naar onze stagemogelijkheden? Meld je dan aan voor onze Meet & Match via de button 'Solliciteren'! Tijdens je aanmelding voeg je je cv toe en laat je motivatie achter. Wat willen we graag terug zien in een motivatie?
•    Waarom jij een stage wilt lopen bij Ahold Delhaize of één van de merken.
•    Wat je affiniteit is met het vakgebied waarvoor je solliciteert (studierichting, bijbanen, interesses).
•    Wat je wilt leren en wat je komt brengen (jouw sterke eigenschappen).
•    Welke periode je stage gaat lopen.

 

Stap 2 - Intake
Nadat wij een selectie hebben gemaakt op basis van jouw cv en motivatie, sturen we je een mail om een belafspraak in te plannen. Vanuit daar zullen er gesprekken in worden gepland met verschillende afdelingen binnen Ahold Delhaize (Albert Heijn, Etos, Gall&Gall).

Ga naar de website van Ahold Delhaize

Other possibilities

Werken-bij-Ahold Delhaize
Aanmelden tot en met

Meet & Match Marketing & Communicatie Stage

Marketing / Product Management / Brand Management, PR / Communicatie

Ahold Delhaize - Online

Ben jij op zoek naar een stage met goede stagevergoeding én reiskosten vergoeding ongeacht je studenten OV? Bij Ahold Delhaize helpen we je graag aan een stage die echt bij jou past. Daarom organiseren wij voor verschillende vakgebieden Meet & Match! Op deze dag hebben we een leuk online programma opgesteld waarbij het mogelijk is om met verschillende managers binnen de door jou gekozen stagerichting in gesprek te gaan. Op een leuke en informele manier kom je er achter wat je als stagiaire kan doen en met wie je kan komen te werken. 

Jouw nieuwe werkplek
Ahold Delhaize is een van de grootste food-retailers van de wereld en is toonaangevend in zowel supermarkten als in E-commerce. Vanuit ons hoofdkantoor in Zaandam werken wij iedere dag om het leven van onze klanten een beetje beter en makkelijker te maken. Wil jij ook impact maken op Nederland en je resultaten terugzien in onze winkels?
Ben je op zoek naar een ander type stage? Bekijk dan ons online vacature aanbod.

Marketing & Communicatie

Marketing & Communicatie heeft als doel de merkessentie van onze merken tot leven te brengen richting klanten, medewerkers en stakeholders, waardoor klanten vaker voor ons kiezen. Dit doen we met het hele jaar impactvolle merk- en verkoopactivaties richting onze klanten en het continu vertalen van ons merk en onze strategie naar medewerkers en stakeholders. 

Daarmee heeft Marketing & Communicatie een essentiële bijdrage in het bouwen en het uitdragen van ons merk; datgene wat Ahold Delhaize wil betekenen voor onze klanten, onze medewerkers en onze omgeving. Dat bereikt het team door continu onze klanten voor ogen te houden, het merk te vertalen naar concrete oplossingen voor hun behoeften, hier impactvol over te communiceren in uiteenlopende media en Ahold Delhaize intern en extern te vertegenwoordigen naar verschillende media en kanalen. Marketing & Communicatie bestaat uit de volgende teams, die uiteraard voortdurend samenwerken met andere teams binnen onder andere Merchandising & Sourcing en eCommerce: 

  • Merkcommunicatie; waar je meewerkt aan permanente communicatieconcepten die het leven van klanten makkelijker, gezonder en betaalbaarder maken én hen inspireren op het gebied van eten en drinken. 
  • Activatie & Campagnes; dit team ontwikkelt het hele jaar door impactvolle commerciële activaties en campagnes, waarmee we telkens weer relevant zijn voor onze klanten: denk aan Kerst, spaarcampagnes, het EK-voetbal, maar de communicatie van digitale proposities zoals koopzegels.  
  • Studio; Samen met een inhouse creatief bureau, produceert Studio alle marketing & communicatie content voor Albert Heijn. Van TV commercial tot winkelposter tot digitale banner. 
  • Media & Bereik; Naast de inkoop en planning van media en middelen, is dit team verantwoordelijk voor digitale marketing zoals e-mail, online en social.  
  • Communicatie: hier kun je aan de slag in een team dat verantwoordelijk is voor onder andere in- & externe communicatie, public affairs en woordvoering.

 

Wat wij bieden:

  • Interessante en veelzijdige stageplaats voor 5 of 6 maanden vanaf september 2023;
  • Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatieven;
  • Een kijkje op de afdeling waar meegedacht en –gewerkt kan worden aan alle vernieuwingen en verbetering voor de winkel en de medewerker;
  • De Ahold Delhaize internship experience (borrels, events en netwerken met alle stagiairs binnen het hoofdkantoor);
  • Goede stage- en reiskostenvergoeding (450-500 euro per maand plus reiskostenvergoeding);
  • Stage waarin je échte werkervaring opdoet in het veld!;
  • Mogelijkheid tot afstuderen in combinatie met 4 dagen meewerken.

 

Nieuwsgierig naar de wereld van Retail en Ahold Delhaize in het bijzonder. Je houdt van aanpakken en neemt graag initiatief. Daarnaast kan je goed zelfstandig werken en:

  • Ben je een HBO- of WO-student en staat gedurende je stageperiode ingeschreven bij een studie.
  • Heb je affiniteit met retail, winkelervaring is een pré;
  • Beschik je over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Sluit jouw cv aan bij de stagerichting van je voorkeur.

 

Dit jaar organiseren we Meet & Match voor Marketing & Communicatie voor de stageperiode per september 2023.

We hebben een leuk online programma opgesteld waarbij het nog steeds mogelijk is om met verschillende managers binnen de door jou gekozen stagerichting in gesprek te gaan. 

Stap 1 - Meld je aan
Ben jij nieuwsgierig naar onze stagemogelijkheden? Meld je dan aan voor onze Meet & Match via de button 'Solliciteren'! Tijdens je aanmelding voeg je je cv toe en laat je motivatie achter. Wat willen we graag terug zien in een motivatie?
•    Waarom jij een stage wilt lopen bij Ahold Delhaize of één van de merken.
•    Wat je affiniteit is met het vakgebied waarvoor je solliciteert (studierichting, bijbanen, interesses).
•    Wat je wilt leren en wat je komt brengen (jouw sterke eigenschappen).
•    Welke periode je stage gaat lopen.

Stap 2 - Intake
Nadat wij een selectie hebben gemaakt op basis van jouw cv en motivatie, sturen we je een mail om een belafspraak in te plannen. Vanuit daar zullen er gesprekken in worden gepland met verschillende afdelingen binnen Ahold Delhaize (Albert Heijn, Etos, Gall&Gall).

Meet & Match Marketing & Communicatie Stage
Werken-bij-Ahold Delhaize
Aanmelden tot en met

Retail Marketing Analyst bij Albert Heijn Media Services

Marketing / Product Management / Brand Management

Ahold Delhaize - Zaandam

Retail Marketing Analyst bij Albert Heijn Media Services

Hoofdkantoor Zaandam – 40 uur per week
 

Als Retail Marketing Analyst maak je onderdeel uit van Albert Heijn Media Services (AHMS). Deze jonge, ambitieuze afdeling is binnen Albert Heijn verantwoordelijk voor de verkoop, ontwikkeling en uitvoering van omnichannel campagnes voor A-merken. De campagnes worden uitgerold in de totale mix van retailkanalen binnen Albert Heijn, AH.nl, Etos en Gall&Gall.


Binnen AHMS zijn we op zoek naar versterking in ons Campaign Performance team. Binnen dit team ben je verantwoordelijk voor het bouwen, onderhouden en verder ontwikkelen van data modellen & evaluatiescripts en help je bij het verkrijgen van inzichten die klanten (adverteerders) in staat stelt onderbouwde keuzes te maken om marketing campagnes in te zetten binnen de retail media omgeving van Albert Heijn. Bovendien schakel je regelmatig met Campaign Performance specialisten & Data Monetization consultants over diepgaande data analyses. 


Je maakt als Retail Media Analyst impact bij AH Media Services door:  

 

  • Campagne gerelateerde klik-, zoek- en transactiedata te analyseren, hiervoor gebruik je Python, R, en/of SQL.

  • Databronnen te koppelen, data te analyseren, en met data oplossingen te komen, zodat commerciële vragen vanuit klanten (adverteerders) heel gericht beantwoord worden.

  • Het opbouwen en inrichten van overzichtelijke dashboards.

  • Continu goed met de business af te stemmen over de vragen die leven, requirements voor de datamodellen & scripts op te stellen, en vanuit jouw ervaringen hierover proactief advies te geven. 

  • Je stakeholders mee te nemen door de resultaten van de analyses op een begrijpelijke wijze.

Jouw nieuwe werkplek.

Als Retail Marketing Analyst werk je bij Albert Heijn, onderdeel van Ahold Delhaize. Albert Heijn is de nummer 1 food retailer van Nederland. Al ruim 130 jaar de vertrouwde en inspirerende partner voor miljoenen klanten. Met meer dan 1000 winkels in Nederland en België en 24/7 op ah.nl zijn wij er altijd en overal voor onze klanten. Maar er is werk aan de winkel om een volgende fase te realiseren. Om ‘beter eten’ voor iedereen bereikbaar te maken en boodschappen doen nog gemakkelijker te maken.
 

Normaliter werk je vanuit ons bruisende hoofdkantoor in Zaandam, op de?2e etage. Vanwege de huidige situatie is thuis?nu?jouw nieuwe werkplek. De afdeling Media Services is binnen Albert Heijn verantwoordelijk voor de verkoop, ontwikkeling en uitvoering van crosschannel Retail Media campagnes voor A-merken. Deze campagnes worden uitgerold in de totale mix aan retail mediakanalen die wij bij Albert Heijn kennen (print, online, instore, direct mail, demo’s). Alles wat je samen met jouw collega’s doet is uiteindelijk zichtbaar in onze winkels, op AH.nl, de App en bij de mensen thuis.  
 

Benieuwd naar de mensen met wie je direct samenwerkt? De afdeling Media Services bestaat uit een viertal teams: Accountmanagement, Media Bureau Sales, Project-& Inventorymanagement en Insights & Analytics. Als Retail Marketing Analyst werk je binnen het Campaign Performance team. Naast de intensieve samenwerking met jouw collega’s binnen Albert Heijn heb je veelvuldig contact met Media Bureaus en externe adverteerders. 


Covid-19.
Onze grootste prioriteit is de gezondheid van onze medewerkers en klanten. En ook wij houden ons aan de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de overheid. Dit betekent dat onze collega's van het hoofdkantoor momenteel grotendeels vanuit huis werken. We zorgen voor een goede digitale verbinding met elkaar, zodat we met plezier blijven samen werken. Alle gesprekken voor jouw sollicitatie zullen via video plaatsvinden.

Retail Marketing Analyst bij Albert Heijn Media Services
Werken-bij-Ahold Delhaize
Aanmelden tot en met

Traffic coördinator Actiecommunicatie

PR / Communicatie, Marketing / Product Management / Brand Management

Ahold Delhaize - Zaandam

Jouw nieuwe baan en werkplek
Albert Heijn vult met meer dan 100.000 collega s, 1.100 winkels, acht home shop centers en zes distributiecentra en ons hoofdkantoor elke avond ruim zes miljoen borden.

Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.
Bij Albert Heijn geloven we dat eten en drinken een essenti le rol speelt bij de grote uitdagingen in de maatschappij. Het levert een belangrijke bijdrage aan een gezonde levensstijl, het verbindt mensen en draagt bij aan een beter klimaat en daarmee een duurzame samenleving. Onze missie is dan ook: Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. Wil jij ons helpen onze missie waar te maken? Lees dan snel verder!

Zo draag je als Traffic Coordinator bij aan onze missie.
Als Traffic Co rdinator Actiecommunicatie bij Albert Heijn werk je afwisselend op het hoofdkantoor in Zaandam en thuis, als onderdeel van team Business binnen de AH Studio. In AH Studio komen twee werelden samen: de retail = detailkennis van de business en de out-of-the-box creativiteit van een onafhankelijk bureau. Albert Heijn s creatieve content wordt in de Studio geproduceerd. Van banner tot folder, van vloersticker tot Instagram-post, van how-to video tot flyer - in AH Studio worden alle soorten en maten content ontwikkeld om onze omnichannel marketingstrategie te communiceren aan onze klanten.

Omdat AH Studio een start-up is, zal je continu open moeten staan voor verbetering, zonder de business as usual processen uit het oog te verliezen. Het is essentieel dat je wendbaar van geest bent en altijd start met het positieve uitgangspunt: hoe kan ik jouw dag & werk vandaag beter maken? Je krijgt er energie van je team elke dag effici nter en beter te laten werken.

Het team Prijs, waar je onderdeel van bent, is onderdeel van team Business dat bestaat uit de volgende sub teams:
Team Prijs Bonus en Actie
Team Winkel (semi) Permanent en Tijdelijk
Team Lokaal o.a. winkel openingen, lokale events- en activaties
Team Digitale winkelcommunicatie

Traffic coördinator Actiecommunicatie