Overslaan en naar de inhoud gaan

Meet & Match - Marketing & Communicatie Stage

Richting(en): Marketing / Product Management / Brand Management, PR / Communicatie |
Niveau: HBO & WO
Locatie: Online
Aanmelden tot en met
Aanmelden tot en met
Ga naar de website van Albert Heijn

Ben jij op zoek naar een stage met goede stagevergoeding én reiskosten vergoeding ongeacht je studenten OV? Bij Ahold Delhaize helpen we je graag aan een stage die echt bij jou past. Daarom organiseren wij voor verschillende vakgebieden Meet & Match! Op deze dag hebben we een leuk online programma opgesteld waarbij het mogelijk is om met verschillende managers binnen de door jou gekozen stagerichting in gesprek te gaan. Op een leuke en informele manier kom je er achter wat je als stagiaire kan doen en met wie je kan komen te werken. 

 

Jouw nieuwe werkplek

Ahold Delhaize is een van de grootste food-retailers van de wereld en is toonaangevend in zowel supermarkten als in E-commerce. Vanuit ons hoofdkantoor in Zaandam werken wij iedere dag om het leven van onze klanten een beetje beter en makkelijker te maken. Wil jij ook impact maken op Nederland en je resultaten terugzien in onze winkels?
Ben je op zoek naar een ander type stage? Bekijk dan ons online vacature aanbod.

 

Marketing & Communicatie

Marketing & Communicatie heeft als doel de merkessentie van onze merken tot leven te brengen richting klanten, medewerkers en stakeholders, waardoor klanten vaker voor ons kiezen. Dit doen we met het hele jaar impactvolle merk- en verkoopactivaties richting onze klanten en het continu vertalen van ons merk en onze strategie naar medewerkers en stakeholders. 

 

Daarmee heeft Marketing & Communicatie een essentiële bijdrage in het bouwen en het uitdragen van ons merk; datgene wat Ahold Delhaize wil betekenen voor onze klanten, onze medewerkers en onze omgeving. Dat bereikt het team door continu onze klanten voor ogen te houden, het merk te vertalen naar concrete oplossingen voor hun behoeften, hier impactvol over te communiceren in uiteenlopende media en Ahold Delhaize intern en extern te vertegenwoordigen naar verschillende media en kanalen. Marketing & Communicatie bestaat uit de volgende teams, die uiteraard voortdurend samenwerken met andere teams binnen onder andere Merchandising & Sourcing en eCommerce: 

  • Merkcommunicatie; waar je meewerkt aan permanente communicatieconcepten die het leven van klanten makkelijker, gezonder en betaalbaarder maken én hen inspireren op het gebied van eten en drinken. 
  • Activatie & Campagnes; dit team ontwikkelt het hele jaar door impactvolle commerciële activaties en campagnes, waarmee we telkens weer relevant zijn voor onze klanten: denk aan Kerst, spaarcampagnes, het EK-voetbal, maar de communicatie van digitale proposities zoals koopzegels.  
  • Studio; Samen met een inhouse creatief bureau, produceert Studio alle marketing & communicatie content voor Albert Heijn. Van TV commercial tot winkelposter tot digitale banner. 
  • Media & Bereik; Naast de inkoop en planning van media en middelen, is dit team verantwoordelijk voor digitale marketing zoals e-mail, online en social.  
  • Communicatie: hier kun je aan de slag in een team dat verantwoordelijk is voor onder andere in- & externe communicatie, public affairs en woordvoering.

 

Wat wij bieden:

  • Interessante en veelzijdige stageplaats voor 5 of 6 maanden vanaf september 2023;
  • Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatieven;
  • Een kijkje op de afdeling waar meegedacht en –gewerkt kan worden aan alle vernieuwingen en verbetering voor de winkel en de medewerker;
  • De Ahold Delhaize internship experience (borrels, events en netwerken met alle stagiairs binnen het hoofdkantoor);
  • Goede stage- en reiskostenvergoeding (450-500 euro per maand plus reiskostenvergoeding);
  • Stage waarin je échte werkervaring opdoet in het veld!;
  • Mogelijkheid tot afstuderen in combinatie met 4 dagen meewerken.

 

Nieuwsgierig naar de wereld van Retail en Ahold Delhaize in het bijzonder. Je houdt van aanpakken en neemt graag initiatief. Daarnaast kan je goed zelfstandig werken en:

  • Ben je een HBO- of WO-student en staat gedurende je stageperiode ingeschreven bij een studie.
  • Heb je affiniteit met retail, winkelervaring is een pré;
  • Beschik je over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Sluit jouw cv aan bij de stagerichting van je voorkeur.

 

Dit jaar organiseren we Meet & Match voor Marketing & Communicatie voor de stageperiode per september 2023.

We hebben een leuk online programma opgesteld waarbij het nog steeds mogelijk is om met verschillende managers binnen de door jou gekozen stagerichting in gesprek te gaan. 

 

Stap 1 - Meld je aan
Ben jij nieuwsgierig naar onze stagemogelijkheden? Meld je dan aan voor onze Meet & Match via de button 'Solliciteren'! Tijdens je aanmelding voeg je je cv toe en laat je motivatie achter. Wat willen we graag terug zien in een motivatie?
•    Waarom jij een stage wilt lopen bij Ahold Delhaize of één van de merken.
•    Wat je affiniteit is met het vakgebied waarvoor je solliciteert (studierichting, bijbanen, interesses).
•    Wat je wilt leren en wat je komt brengen (jouw sterke eigenschappen).
•    Welke periode je stage gaat lopen.

 

Stap 2 - Intake
Nadat wij een selectie hebben gemaakt op basis van jouw cv en motivatie, sturen we je een mail om een belafspraak in te plannen. Vanuit daar zullen er gesprekken in worden gepland met verschillende afdelingen binnen Ahold Delhaize (Albert Heijn, Etos, Gall&Gall).

Ga naar de website van Albert Heijn

Other possibilities

Werken bij Albert Heijn
Aanmelden tot en met

Meet & Match - Marketing & Communicatie Stage

Marketing / Product Management / Brand Management, PR / Communicatie

Albert Heijn - Online

Ben jij op zoek naar een stage met goede stagevergoeding én reiskosten vergoeding ongeacht je studenten OV? Bij Ahold Delhaize helpen we je graag aan een stage die echt bij jou past. Daarom organiseren wij voor verschillende vakgebieden Meet & Match! Op deze dag hebben we een leuk online programma opgesteld waarbij het mogelijk is om met verschillende managers binnen de door jou gekozen stagerichting in gesprek te gaan. Op een leuke en informele manier kom je er achter wat je als stagiaire kan doen en met wie je kan komen te werken. 

Jouw nieuwe werkplek

Ahold Delhaize is een van de grootste food-retailers van de wereld en is toonaangevend in zowel supermarkten als in E-commerce. Vanuit ons hoofdkantoor in Zaandam werken wij iedere dag om het leven van onze klanten een beetje beter en makkelijker te maken. Wil jij ook impact maken op Nederland en je resultaten terugzien in onze winkels?
Ben je op zoek naar een ander type stage? Bekijk dan ons online vacature aanbod.

Marketing & Communicatie

Marketing & Communicatie heeft als doel de merkessentie van onze merken tot leven te brengen richting klanten, medewerkers en stakeholders, waardoor klanten vaker voor ons kiezen. Dit doen we met het hele jaar impactvolle merk- en verkoopactivaties richting onze klanten en het continu vertalen van ons merk en onze strategie naar medewerkers en stakeholders. 

Daarmee heeft Marketing & Communicatie een essentiële bijdrage in het bouwen en het uitdragen van ons merk; datgene wat Ahold Delhaize wil betekenen voor onze klanten, onze medewerkers en onze omgeving. Dat bereikt het team door continu onze klanten voor ogen te houden, het merk te vertalen naar concrete oplossingen voor hun behoeften, hier impactvol over te communiceren in uiteenlopende media en Ahold Delhaize intern en extern te vertegenwoordigen naar verschillende media en kanalen. Marketing & Communicatie bestaat uit de volgende teams, die uiteraard voortdurend samenwerken met andere teams binnen onder andere Merchandising & Sourcing en eCommerce: 

  • Merkcommunicatie; waar je meewerkt aan permanente communicatieconcepten die het leven van klanten makkelijker, gezonder en betaalbaarder maken én hen inspireren op het gebied van eten en drinken. 
  • Activatie & Campagnes; dit team ontwikkelt het hele jaar door impactvolle commerciële activaties en campagnes, waarmee we telkens weer relevant zijn voor onze klanten: denk aan Kerst, spaarcampagnes, het EK-voetbal, maar de communicatie van digitale proposities zoals koopzegels.  
  • Studio; Samen met een inhouse creatief bureau, produceert Studio alle marketing & communicatie content voor Albert Heijn. Van TV commercial tot winkelposter tot digitale banner. 
  • Media & Bereik; Naast de inkoop en planning van media en middelen, is dit team verantwoordelijk voor digitale marketing zoals e-mail, online en social.  
  • Communicatie: hier kun je aan de slag in een team dat verantwoordelijk is voor onder andere in- & externe communicatie, public affairs en woordvoering.

 

Wat wij bieden:

  • Interessante en veelzijdige stageplaats voor 5 of 6 maanden vanaf september 2023;
  • Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatieven;
  • Een kijkje op de afdeling waar meegedacht en –gewerkt kan worden aan alle vernieuwingen en verbetering voor de winkel en de medewerker;
  • De Ahold Delhaize internship experience (borrels, events en netwerken met alle stagiairs binnen het hoofdkantoor);
  • Goede stage- en reiskostenvergoeding (450-500 euro per maand plus reiskostenvergoeding);
  • Stage waarin je échte werkervaring opdoet in het veld!;
  • Mogelijkheid tot afstuderen in combinatie met 4 dagen meewerken.

 

Nieuwsgierig naar de wereld van Retail en Ahold Delhaize in het bijzonder. Je houdt van aanpakken en neemt graag initiatief. Daarnaast kan je goed zelfstandig werken en:

  • Ben je een HBO- of WO-student en staat gedurende je stageperiode ingeschreven bij een studie.
  • Heb je affiniteit met retail, winkelervaring is een pré;
  • Beschik je over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Sluit jouw cv aan bij de stagerichting van je voorkeur.

 

Dit jaar organiseren we Meet & Match voor Marketing & Communicatie voor de stageperiode per september 2023.

We hebben een leuk online programma opgesteld waarbij het nog steeds mogelijk is om met verschillende managers binnen de door jou gekozen stagerichting in gesprek te gaan. 

 

Stap 1 - Meld je aan
Ben jij nieuwsgierig naar onze stagemogelijkheden? Meld je dan aan voor onze Meet & Match via de button 'Solliciteren'! Tijdens je aanmelding voeg je je cv toe en laat je motivatie achter. Wat willen we graag terug zien in een motivatie?
•    Waarom jij een stage wilt lopen bij Ahold Delhaize of één van de merken.
•    Wat je affiniteit is met het vakgebied waarvoor je solliciteert (studierichting, bijbanen, interesses).
•    Wat je wilt leren en wat je komt brengen (jouw sterke eigenschappen).
•    Welke periode je stage gaat lopen.

 

Stap 2 - Intake
Nadat wij een selectie hebben gemaakt op basis van jouw cv en motivatie, sturen we je een mail om een belafspraak in te plannen. Vanuit daar zullen er gesprekken in worden gepland met verschillende afdelingen binnen Ahold Delhaize (Albert Heijn, Etos, Gall&Gall).

Meet & Match - Marketing & Communicatie Stage
Werken bij Albert Heijn
Aanmelden tot en met

Stagiaire Events (Albert Heijn)

PR / Communicatie, Marketing / Product Management / Brand Management

Albert Heijn - Zaandam

Bouw jij als Stagiair events mee aan de in- en externe reputatie van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall door mee te werken aan de ontwikkeling én uitvoering van strategische events? Lees dan snel onderstaande vacature!

Dit ga je bij ons doen

Het eventteam van Albert Heijn Communicatie zoekt een stagiaire om het team te ondersteunen in het vlekkeloos organiseren van al onze digitale & live evenementen. Denk aan een livestream voor de directie van Albert Heijn, een hybride dialoogsessie met stakeholders of een live strategie-update voor onze leveranciers. De opdrachtgevers zijn interne klanten van Albert Heijn, maar ook Gall&Gall en Etos kunnen opdrachtgever zijn.

De stagiair events is regelmatig zelf aanwezig bij evenementen om te ondersteunen en coördineren. Daarnaast kun je kleine traffic projecten managen, zoals grafische vormgeving, drukkerij, merchandising, etc. Op deze manier leer je het vak eventmanagement in de praktijk goed kennen. En ben je ook nieuwsgierig naar wat onze overige collega’s van de afdeling communicatie doen? Je krijgt van ons alle ruimte om in gesprek te gaan met hen. Ons doel is om er voor jou een leuke en leerzame stage van te maken.

Stagiaire Events (Albert Heijn)
Aanmelden tot en met

Head Of Tech I Digital Checkout & Payments

IT / ICT

Albert Heijn - Zaandam

Join AH Technology: Reinventing Food Retail every day.

The largest on-and offline platform for Payments in The Netherlands is coming, and your mission is to realize it. We will be proud when the payment experience of millions of customers is unparalleled and safe!

 

Your new job and office
Imagine over fifty million customers visiting our stores on weekly base paying for their groceries and checking out without any cashiers around but with an experience that’s unparalleled and as safe as can be. As our new Head of Tech Digital Checkout & Payments at AH technology, you are given the opportunity to create the ultimate platform for payments. That alone is a great challenge, but next to that, you will create this groundbreaking platform for the largest player in e-Commerce in The Netherlands ! So as our new Head of Tech Digital Checkout & Payments we invite you to:

  • become a member of the Tech leadership team working closely with the VP Customer Technology;
  • join and create the Technology Payments strategy, roadmap and innovation of web, app and Point of Sale systems;
  • get the responsibility for the daily operation of four scrum teams and
  • bring your experience to the table and increase the quality of work within the Payments domain substantially.

 

Your new office
Albert Heijn, part of Ahold Delhaize, is the number one omnichannel food retailer in the Netherlands. We’ve been inspiring customers and building trust for more than 130 years. We like to say, “we’re always there for you.” And with more than 1000 stores in the Netherlands and Belgium and 24/7 shopping on ah.nl, it’s truer than ever! But now we want to take our business to the next level. By making better food accessible to everyone – and making shopping fit the way people live today. 

By joining our team you are part of AH Technology, where you can make your mark on the daily lives of millions of people. AH Technology is a department transcending community consisting of the departments Data, Digital and Tech within Albert Heijn. Our smart professionals create digital solutions that make (online) shopping simpler and more inspiring. We’re continually rethinking the way people shop, pay and even enjoy food. That’s why we’re investing heavily in data, digital and tech. To further transform Albert Heijn into a leading Food & Tech company.

 

Curious about your colleagues?

At AH Technology you work with the best experts in the field. In an open environment, where expertise is valued, where we learn from each other and have the freedom to innovate. Digital Checkout & Payments is part of the Customer Technology Platform and counts four scrum teams with Product Owners, Tech Leads, UX/UI Designers, Solution Consultants and DevOps Engineers. Digital Checkout & Payments is like a young, energetic, start-up creating the Retail platform of the future. In this job you will be working closely with inspiring people like Wilco Brandt (VP Customer Technology), Linda Daijer (Marketing and Inspire), Jeroen Buitenhuis (Loyalty and Customer) and many other great people. For more information about AH Technology, you can also visit our Stack Overflow page: https://stackoverflow.com/jobs/companies/ah-technology-albert-heijn

 

Covid-19
Our main priority continues to be the health and safety of our employees and customers. Due to the Covid-19 pandemic, this position will be remote until further notice. We will continue to monitor the circumstances and when we feel comfortable, this position will return to our Headquarters in Zaandam. There you will have the opportunity to collaborate face-to-face with a talented and diverse group of colleagues. This also means that all job interviews for this position will take place through video calls.

Head Of Tech I Digital Checkout & Payments