Overslaan en naar de inhoud gaan

(P)online Experience Days - 9 en 17 maart 2021

Bedrijf: Pon
Richting(en): Alle richtingen |
Niveau: HBO & WO
Locatie: Leusden
Vooraanmelden
Vooraanmelden
Vooraanmelden

Wat ga je doen

De (P)online Experience Days

Op 9 en 17 maart 2021 organiseren wij een nieuwe online editie van de (P)online Experience Days. 

Tijdens het online event kom je alles te weten over Pon en het Management Traineeship. Er wordt uitleg gegeven over de selectieprocedure, er zijn trainees die hun ervaring delen en je krijgt een uniek online kijkje achter de schermen in de wereld van Pon. Kortom: een hele makkelijke manier om snel alles over Pon en het traineeship te weten te komen!

Wat vragen we van jou

Ben jij:

  • Aan het einde van je Bachelor?
  • Master student?
  • Net of bijna afgestudeerd? 

Dan is dit een mooi moment om Pon nog beter te leren kennen en meer te horen over ons Management Traineeship.

Wat bieden wij

Een leuke, interessante en leerzame ochtend of middag waarna je een beter idee hebt hoe de mobiliteitsindustrie eruit ziet, wie wij zijn, wat wij doen en hoe jij je het beste kan voorbereiden voor het Management Traineeship.

Over de organisatie

Volkswagen, Swapfiets, Audi, Gazelle, Caterpillar en Greenwheels. Inderdaad, bekende merken. Maar wist je ook dat ze bij Pon horen? Pon is een van Nederlands grootste familiebedrijven en een internationale handels- en serviceorganisatie op het gebied van mobiliteit. Wereldwijd werken bij Pon bijna 14.000 collega's verspreid over 450 vestigingen in 33 landen. De mensen van Pon vormen het DNA van ons bedrijf. Onze mensen hebben de passie hebben om te presteren, krijgen ons vertrouwen en vrijheid. Plezier hebben in het werk is bij ons heel belangrijk, net als het nemen van de verantwoordelijkheid voor de manier waarop jij je werk uitvoert. Dat is ook de manier waarop we iedere dag met elkaar en met onze klanten en leveranciers omgaan.

Overige informatie

Geïnteresseerd in deze dag? Stuur ons dan het volgende op (via de button ‘Solliciteren’) en wie weet zien wij jou snel:

  • Je cv
  • 3 redenen waarom jij erbij moet zijn en jouw voorkeursdatum - 9 of 17 maart, waarbij je ook kan kiezen tussen de ochtend of middag (onder 'Motivatiebrief')

Aanmelden voor de (P)online Experience Days kan tot maart via de button 'Solliciteren'. Nadat je je hebt ingeschreven ontvang je in week 9 een bevestiging en ook meteen meer informatie over de (P)online Experience Day.

Meer weten over ons Management Traineeship? Check dan deze pagina: https://jobsatpon.com/traineeship/

Vooraanmelden

Andere mogelijkheden

Aanmelden tot en met

Stagiair Quality Assurance (QA)

Engineering / Techniek

Pon - Dieren

Ben je een enthousiaste HTS-er (werktuigbouwkunde, technische bedrijfskunde of autotechniek) student die opzoek is naar een leuke, leerzame en uitdagende stageplek? Zoek dan niet verder! Gazelle biedt je de kans om vanaf februari stage te lopen op de afdeling ‘Kwaliteit’. Het gaat om een meewerkstage. Kwaliteit is de spin in het web van een bedrijf. Juist daarom is de kwaliteitsafdeling zo leuk, je leert binnen no-time de hele organisatie kennen. Wie Gazelle zegt, zegt kwaliteit. Daar wil je toch je steentje aan bijdragen!?

Kwaliteit is bij Gazelle een van de belangrijkste kernwaarden. Daarom zijn we hier heel actief  mee bezig. De kwaliteitsafdeling heeft drie pijlers; innovatie-, productie- en leveranciers-kwaliteit. Je gaat meewerken in één van deze afdelingen met als doel een verbetering van de processen. Je zult een analyse gaan maken waarop volgens jou een kwaliteitsverbetering doorgevoerd kan worden. Ons doel: kwaliteit wordt continu, systematisch en persoonsonafhankelijk gedragen. En dat alle kwaliteitsprocessen digitaal geborgd zijn in een actief kwaliteitsmanagementsysteem conform ISO 9001:2015.

Daarnaast ga je:

  • Kennis ontwikkelen over “customer focused quality management”;
  • Inzicht verkrijgen in de status van het kwaliteitssysteem en op zoek naar kansen om te verbeteren;
  • Bijdragen aan de invulling en borging van de projecttaken kwaliteit;
  • Constructief proactief meewerken aan verbeteringen volgens PDCA;
  • Opzetten en implementeren van vernieuwende kwaliteitssystemen;
  • Management plan presenteren voor organisatiebrede kwaliteitsborging activiteiten.
Aanmelden tot en met

Dealer Support medewerker

Supply Chain

Pon - Leusden

Als Dealer Support medewerker ben je verantwoordelijk voor het eerstelijns contact met de Nederlandse dealerorganisatie van Pon’s Automobielhandel. Je houdt je bezig met het vlekkeloos laten verlopen van de Supply Chain en draagt zorg voor een soepele afhandeling van dealervragen. Naast het dagelijkse contact met dealers en interne afdelingen (bijv. met sales- en productmarketing) houd je je bezig met het rapporteren van verschillende gegevens betreffende logistieke activiteiten. In deze rol ben je onderdeel van een nieuwe centrale afdeling, Dealer en Sales Support, die zich inzet voor de 5 verschillende Pon merken (VW, VW Bedrijfswagens, Audi, SEAT en ŠKODA). De verschillende merken beschikken elk over een toegewezen brandchampion. Deze vacature heeft primair focus op SEAT/ŠKODA, echter met de multibrand gedachte kunnen activiteiten van andere merken ook mogelijk zijn.

In deze afwisselende functie heb je o.a. de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Hét aanspreekpunt voor alle logistieke vragen vanuit dealers m.b.t. productvragen, overnames, order wijzigingen.
  • Waarborgen van de juiste kwaliteit voor de logistieke auto stromen (i.e. vanaf bestelling tot en met de aflevering bij de dealer).
  • Bewaken administratieve en logistieke proces, proactief actie ondernemen bij afwijkingen.
  • Opstellen van rapportages m.b.t. orderstatus en logistieke analyses. Dit doe je uiteraard op basis van data omdat jij inziet dat je alleen dan tot waardevolle inzichten komt.
  • Een actieve bijdrage leveren aan het merken breed verder uniformeren en optimaliseren van de logistieke activiteiten.
Aanmelden tot en met

Accountmanager Back-Office Sales

Sales

Pon - Leusden

Als Accountmanager Back-Office Sales ben jij de ogen en oren voor de Accountmanagers. Je ondersteunt in het tot stand brengen, administreren, forecasten en (financieel) afwikkelen van B2B klantafspraken. Daarnaast draag je verantwoordelijkheid voor je eigen merk.

In de functie Accountmanager Back-Office Sales ben je daarnaast verantwoordelijk voor:

  • Je treedt op als accountmanager voor onze automerken (intern) en fabrieken inzake (financiële) afspraken, kansen en (volume)planningen;
  • Het inzichtelijk maken van de mate van succes van een klantafspraak;
  • Financiële vastlegging van klantafspraken;
  • Signaleren en communiceren van knelpunten en het initiëren van verbetervoorstellen;
  • Het te woord staan van autodealers met betrekking tot klantafspraken.

Hoe kan je dag er uit zien?

  • Je schakelt dagelijks één op één met je “maatje” in de buitendienst;
  • Samen met je “maatje” voel je je verantwoordelijk voor het rayon en maak je er samen en meetbaar commercieel succes van;
  • Samen met de drie andere collega’s van de Back-Office heb je regelmatig contact om af te stemmen, te sparren en verbeteringen te bespreken;
  • Met je manager bespreek je je persoonlijke ontwikkeling en de doelen die je voor ogen hebt;
  • Je onderhoudt contact met klanten en inventariseert commerciële kansen;
  • Kansen leg je vast in ons CRM-systeem (SALESFORCE), zodat je “maatje” eventuele acties kan opvolgen en kan zien wat je met de klant besproken hebt;
  • Je hebt overleg met de Salesmanager van jouw merk over het sluiten van een grote deal.
  • Je legt klantafspraken vast en regelt de bijkomende administratie;
  • Tussendoor sta je autodealers te woord en beantwoord je e-mail in je mailbox;
  • Voordat je je werkdag afsluit loop je nog even door je mailbox om te zien of er nog urgente zaken zijn binnengekomen die vandaag nog moeten worden afgerond;
  • Je komt thuis en kijkt terug op een afwisselende dag en voelt je voldaan. Je kijkt uit naar de dag van morgen.